علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
آزادهآزاده، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
عارفهعارفه، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ علیرضا وآزاده و عارفهوبلاگ علیرضا وآزاده و عارفه، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات علیرضا و آزاده و عارفه

پُشتُو

1398/6/19 15:27
نویسنده : مامان نرگس
294 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پسرم

تو وارث زیبایی خدایی؛ زیبایی ات دنیایم را زیر و رو کرده

و پاکی ات آرامش جانِ من است

عالم و آدم خبر دارند که من

عاشق ترین عاشق دنیا هستم برای پسری چون تو.

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر باران بودم انقدر می‌باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم
اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می‌گریستم
اگر گل بودم شاخه‌ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت می‌کردم
اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت می‌نواختم
ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق
اما هر چه هستم دوستت دارم دخترم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خواهر خوب و مهربانم
دوست داشتنت بوی باران می دهد
همان قدر بی مقدمه ، همان قدر بی دغدغه
فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی . . .

برادر مثل هر پسری که نزدیک توست، نیست
برادر بهترین دوست است
ممکن است از تو بزرگ تر یا کوچک تر باشد
اما اهمیتی ندارد، او بهترین دوست توست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان معصومهمامان معصومه
4 آبان 99 18:58
الهییییییی من قربونت برممممممم نازگلللللل😍😍😘😘😘😘😘😘😘
مامان نرگس
پاسخ
خدا نکنه عزیزم