علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
آزادهآزاده، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
عارفهعارفه، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ علیرضا وآزاده و عارفهوبلاگ علیرضا وآزاده و عارفه، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات علیرضا و آزاده و عارفه

کلات نادری

1398/6/30 9:03
نویسنده : مامان نرگس
548 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پسرم روشنی چشمانم

اگر تمام دنیا هم با من دشمن باشند

داشتن تو و تکیه کردن به تو دلم را گرم میکند

از دنیا چیزی نمیخواهم جز اینکه تو باشی و تو

 

 

 

 

 

تقسیم کردن هر روز زندگی من با تو اتفاقی خیلی خاصه
تو برای من قیمت نداری
تمام دعاهایم را با تمام وجود به سمت تو می‌فرستم و به خاطر وجود تو، خوشبخت‌ترین آدم روی زمینم
دختر عزیزتر از جانم بهترین‌ها را برایت آرزومندم

 

 

 

 

 

پسندها (23)

نظرات (1)

مامان معصومهمامان معصومه
4 آبان 99 18:58
فرشته مهربون و دوست داشتنی خودمه😙😙😙
مامان نرگس
پاسخ
قربونت عزیز دلم